Verden nu lidt mindre

Det er fredag morgen, og jeg er som en anden turist-lemming sneget mig hen på caféen på byens torv, hvor de har trådløs internetforbindelse. Her sidder jeg så lige så stille og vågner op med en kop kaffe og med min superhurtige forbindelse til resten af verden og Politiken, Skype og blog fra Katja i New York. Lige her føles verden ret lille og ret rar. Solen skinner, fuglene synger, og byen er ved at komme til live.

Jeg er med MS i den lille el salvadoranske by Suchitoto for at lave reportage om unge danskere der rejser ud for at lære spansk og blive lidt klogere på livet. Alt det kan I med sikkerhed læse mere om, når vi får sat ord på det, vi ser her.

Blot en tanke fredag morgen her fra nørden bag sin skærm.

Kommentarer

Anonym sagde…
Og en tanke lige tilbage fra et snedaekket New York. Folk staar paa ski for at komme paa arbejde. Er lidt misundelig paa dig i sommerkjole. Men nyd det og bliv ved med at blogge. Det er saa hyggeligt.

Populære opslag